Respekt!!

Varför kan inte vissa folk respektera mig som jag är?? Klaga på min typ av musik eller av min sorts filmsmak?? När man säger till personen att man gillar t.ex svenska film så säger folk; hur kan du tycka om det?? Låt mig tycka om svenska filmer, man kan inte tycka om samma saker o det är väl skönt/bra.
Blir så himla trött på folk som försöker säga vad jag ska tycka om o inte tycka om är i livet!! Därför ska jag säga ifrån mer och inte folk köra över mig.
Och kan inte folk acceptera mig för den jag är, så kan dom dra åt skogen..
Skönt att kräka av sig lite här på bloggen, därför är jag glad att jag har den.


Vad betyder respekt för er???



Kommentarer
Postat av: Monica

Respekt kan vara att vara nöjd och lite ödmjuk, hjälpsam, trogen och framför allt i vårt jobb Mollan, att hålla vad man lovar!



Det tycker jag just nu i morrn tycker jag kanske nått annat, haha

Hejsvejs

2011-08-06 @ 20:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0