denna helg!!!

Denna helgen har varit rätt fullspäckad.
I fredags gjorde jag inte mkt i och för säg men i lördags var vi på Mikaelimarknad eller Palmfestivalen som det heter nu. Där mötte vi fam Sahlin, vi tog en fika och gick lite bland stånden o titta. Sen ville Julia åka karuseller. Det tyckte hon var både läskigt och kul..
Efter festivalen var det dags för kalas för Ingrid.. Det var trevligt, vi fick smörgåstårta, sen kaffe o kaka med grädde efter.
Idag (söndag) träffade jag min bror Oscar hemma hos han, vi tog en kaffe först sen blev det en runda till stan. Jag handlade sims3 stadsliv. Får väl spela den senare ikväll kanske.
Sen kom vi hit o han hjälpte mig med datan lite.


Vad har ni gjort i helgen???
Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nästan samma som du men har även åkt karusell med Julia. Idag har planterat nya blommor o som vanligt lagat mat. Det blev ett litet sill bord o va jätte gott. Nu sitter jag o väntar på att Totte skall komma hem från fotbollen o tur nog vann dom idag. Imorgon skall vi börja jobba efter 4 veckors skön semester. Ha en bra kväll

2011-08-28 @ 19:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0