Vrf händer allt mig???

Varför ska allt drabba mig??
Först har man haft öroninflammation, eksem i min hårbotten, förkyld o ont i halsen.
Och inte nog med det så nu har jag fått jätte ont i mitt vänstra knä. Kan knappt gå och snacka inte om att gå i trappor.. Vrf ska man då bo på 4 vån utan hiss:-(
Jag vill ju kunna jobba i helgen!! Men jag får väl se ´hur jag orkar annars får jag kanske gå hem från jobb..
Och det vill jag inte.

Idag har man jobba samt gått i stan o inköpt lite saker till min brukare. Det behövs d med..
Sen har jag varit hemma o tagit det väldigt lugnt, ska inte belasta knät för mkt, vill ju kunna jobba imorrn.
Man känner sig lite invalid, haha:-)



Ni har får ha en bra helg allihopa, och tack för att ni tar dela av min blogg:-)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är skit med ditt knä. Ha koll på det inte det samlas vatten som innan inte roligt att tömma. Tänk på att ha förbandet på imorgon när du jobbar det avlastar.

2010-02-12 @ 17:32:03
Postat av: Mamma

Idag är det allmänt tråkigt. Trappan skall bli klar bara lite finlir kvar.

2010-02-14 @ 10:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0